Diane Rose "Carpe Diem" Oficjalna zapowiedź.





"Rosalie Heart ma 22 lata, studiuje prawo, dba o linię i spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Jednym słowem – szczęśliwa młoda kobieta czekająca już tylko na miłość. Jednak za nim zaczniecie jej zazdrościć, przemyślcie to. Rosalie zostało już tylko 600 dni życia. Pogodziła się z tym, że umrze. Teraz tylko stara się oswoić z tym swoich przyjaciół i rodzinę. Żyje chwilą i próbuje zrobić jak najwięcej. Nie myśli o miłości i związkach, uważa, że jest to dla niej zakazanym owocem. Po prostu trwa i czeka na ten ostatni dzień, kiedy już się nie obudzi. Jednak pewnego dnia Rosalie poznaje kogoś, z kim chciałaby spędzić jak najwięcej wspólnych chwil…"

Tytuł: Carpe diem
Autorka: Diane Rose
Wydawnictwo: Videograf
Premiera: 6 kwietnia 2017 roku
Gatunek: New Adult


Dziś oficjalnie ogłosić mogę, że zostałam ambasadorką "Carpe diem" oraz miałam przyjemność napisania do jej wnętrza rekomendacje. Z całą pewnością powiedzieć mogę, że ta książka przypadnie wam do gustu. 



Diane Rose strona autorska <klik>
Fanpage Diane Rose <klik>

3 komentarze:

  1. No cóż, niestety książka jakoś mnie nie przyciąga. Nie lubię tych typowych bohaterek romansów, które uważają, że wizja życia może wyglądać tylko następująco: dobra szkoła, dbanie o to jak się wygląda, znalezienie miłości życia, ślub i dzieci. W tego typu książkach, zdecydowanie brakuje mi...tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebij piątkę, też zostałam ambasadorką tej książki! Jest cudowna, nie mogę się doczekać aż będę mogła dodać recenzję :)
    My fairy book world

    OdpowiedzUsuń