#2 Liebester Award

Tym razem za nominację serdecznie dziękuję Monice z bloga Pisze, Czytam, Gotuje.  Tradycyjnie zapraszam do zapoznania się z poniższymi odpowiedziami. Przyznam, że Monika postawiła przede mną bardzo trudne zadanie. Sami oceńcie jak mi poszło. 



1. Idziesz ulicą i nagle przed sobą widzisz pewną osobę, jesteś przekonana, że to Twój ulubiony bohater książkowy. Jak reagujesz?

Długo o tym myślałam. Przez głowę przechodziły mi miliony pomysłów jednak najbardziej racjonalnym wydało się śledzenie ów bohatera. Chętnie poznałabym jego życie "od przysłowiowej kuchni." 


2. Gdybyś miał/miała możliwość nazwać ulicę w swoim mieście w oparciu o książki, to jak byś ją nazwał/nazwała?


Moja miejscowość nie ma ulic nie mniej jednak jestem z niej dumna. To malownicza wieś i gdyby miała taką możliwość to nazywałaby się "małe życie". 


3. Czy masz zwierze? Jeśli tak to czy nadałaś mu imię bohatera książkowego lub ulubionego autora? A jeśli nie masz to czy nadałbyś/nadałabyś mu takie imię?


Mam trzy pieski niestety  żadnemu z nich nie miałam przyjemności wybrać imienia.


4. Mówi się, że świat zmierza do samego końca, że niedługo będzie koniec świata. Wyobraź sobie, że masz możliwość, aby się uratować, ale do końca życia nie mógłbyś/nie mogłabyś przeczytać żadnej książki. Zgadzasz się?


Nie, co to za życie gdy nie można czytać książki? Nie chciałabym aby media mnie pochłonęły, użytkuje je tylko w celach kontaktowania się z innymi książkoholikami. 


5.Czy kiedyś zorganizowałeś/zorganizowałaś tematyczne urodziny lub inną imprezę w oparciu o książki? Jeśli tak, to co wymyśliłeś/wymyśliłaś? A jeśli nie to, jak to sobie wyobrażasz?


Nie, jestem raczej bardziej skryta i nie organizuje takich przyjęć. Jednak gdybym się na to skusiła to myślę, że byłoby to coś z Harrego Pottera.


6.Jakie jest Twoje zdanie na temat czytania: czy uważasz, ze to rodzice powinni pielęgnować w nas to hobby, czy nie zależnie od rodziców, można zarazić się taką pasją, jaką jest czytanie?

Myślę, że rodzice od małego powinni nam wszczepić to ziarenko i pielęgnować poprzez czytanie bajek czy innych opowieści. Jednak to od nas zależy czy w dalszym życiu sięgniemy po książkę czy raczej nie. 

7.Czy wiążesz swoją przyszłość z zawodem pisarza lub pisarki?

Chciałabym napisać własną książkę przyznam nawet, że gdzieś tam już nawet zbieram notatki. Jednak bardziej ciągnie mnie raczej do dziennikarstwa czy pracy w wydawnictwie. 

8.Czy masz do zrealizowania marzenie, które dotyczy zupełnie innej pasji? Może jest taka pasja, którą chciałbyś rozwinąć, poznać ją lub czegoś nowego się nauczyć? Co to jest?

Nie, książką poświęcam się całkowicie. Kiedyś chciałam powierzyć swój los piłce ręcznej niestety od kilku lat już nie gram.

9.Jakie gatunki książek lubisz najbardziej? A które lubisz najmniej?


Każdy gatunek jest dobry, nigdy nie dziele ich na mniej lub bardziej lubiane.

10.Czy przy czytaniu słuchasz muzyki? Masz jakąś konkretną książkę i związaną z nią piosenkę? A może chciałbyś/chciałabyś, żeby do każdej książki była przygotowana lista utworów?

Jeśli podkreślałaby wartość książki i nadawała odpowiedni nastrój to owszem, nie mniej jednak lubię przy czytaniu mieć całkowity spokój i ciszę. 

11. Czy Twój blog jest tylko o książkach? Czy też w nim piszesz lub wspominasz o innej swojej pasji?

Najczęściej są tu tylko recenzję lub wywiady. Ale myślę o nagrywaniu filmików czy porównaniach wydawnictw. Przez pewien okres czasu powstał również pomysł by zrobić zakątek fotograficzny książek w plenerze czy dodawanie własnej twórczości. 

1 komentarz:

  1. Punkt pierwszy sprawił, że sama zaczęłam się zastanawiać. Ja chyba podbiegłabym do Daimona Freya z Siewcy Wiatru Kossakowskiej i rozpoczęła rozmowę. :)

    Dwójka - przepiękna, absolutnie urocza nazwa, chętnie zamieszkałabym w Małym Życiu. <3 I chyba naprawdę muszę przeczytać tę ksiązkę.

    Ja piszę własną powieść i mam nadzieję, że uda mi się ją skończyć i będę zadowolona z efektu. To znacznie trudniejsze niż sądziłam! Jeśli również myślisz o pisaniu, bierz się do pracy, nie ma sensu odkładać tego na później. :)

    OdpowiedzUsuń