#11 Katarzyna Łochowska - "Droga do przebaczenia"

"Przecież wiadomo, że jeśli chodzi o te sprawy, to Malinowska stodoła jest bezsprzecznie najskuteczniejszym sposobem na poczęcie".


"Droga do przebaczenia" Katarzyny Łochowskiej to kontynuacja powieści "Droga do ukojenia".  Autorka i tym razem nie zawiodła swych czytelników dostarczając wielu emocji i zwrotów akcji. 

Rafał, brat głównej bohaterki - Julity znika w nieznanych okolicznościach sprowadzając na mieszkańców Ukojenia ogrom niebezpieczeństw. Mężczyzna zostawia siostrze list i pod żadnym pozorem nie pozwala zapoznać się z jego treścią. Dziewczyna nie potrafi zrozumieć wielu spraw więc gdy do jej drzwi puka nieznajomy mężczyzna nie jest gotowa na odejście.  Sielanka znika a Julita, która do tej pory z dystansem podchodziła do życia i pomysłów swych przyjaciółek teraz postanawia zmienić swoje dotychczasowe przyzwyczajenia i przeżyć niezapomniane chwilę. Czy zakompleksiona kobieta i nieziemsko przystojny gangster to dobrane połączenie? Czy metamorfoza bohaterów wyjdzie na lepsze? Przekonajcie się sami już dziś. 
"Usłyszałam mrożący krew w żyłach dźwięk i aż przykucnęłam z  przerażenia. Miałam wrażenie, że jakiś duch zstąpił z zaświatów, by mnie straszyć. Włoski w jednej chwili stanęły mi dęba i bałam się odwrócić, by nie znaleźć się oko w oko ze zjawą. A może to zamach na moje życie?"
Katarzyna Łochowska i tym razem udowodniła swój wielki talent pisarki, dynamiczna fabuła, wiele wątków i humorystyczne akcenty to doskonała kompozycja i opcja dla czytelników, którzy poszukują pozycji na każda porę. Strzałem w dziesiątkę okazało się nawiązanie do poprzedniej części i przedstawienie dalszych losów bohaterów gdzie dowiadujemy się o poskromieniu Pawła Niedźwieckiego. Wydarzenia zostały przedstawione w odpowiednim odstępie czasowym co podsyca apetyt na dalsze kontynuowanie lektury. Sceny namiętności pobudzają wyobraźnię nawet najbardziej wymagającego czytelnika. Wątki kryminalne nadały jej tajemniczości i nuty zaniepokojenia. 

Uważam, że to obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów romansów i lekkich powieści. Wzruszająca, humorystyczna i bez dwóch zdań zapadająca w pamięć, przyprawiająca o dreszcze i pobudzająca zmysły. 




Za możliwość przeczytania bardzo dziękuję wydawnictwu 



4 komentarze:

  1. Jestem znana z braków w polskiej literaturze... nawet nie zaglądam na te półki ;/ Nie wiem... tak mnie to jakoś mierzi... Ale! Chyba jakoś w przyszłym roku pomyślę o tym, by zająć się tą sprawą na poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam, ale chętnie sięgnę po pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej rzadko czytam książki polskich autorów i tym razem też raczej sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym przeczytać pierwszą część, ponieważ lektura brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń