#36 VI Keeland "Walka" PRZEDPREMIEROWO




PRAWNICZKA - ZAWODNIK
USTATKOWANIE - WALKA
SPOKÓJ - BURZA
MIŁOŚĆ - NAMIĘTNOŚĆ



Co się stanie, gdy te dwa światy złączą się w jedność?? 






Ellie to młoda prawniczka, która w swoim życiu stara się zachować ład i porządek. Lubi mieć wszystko poukładane a bycie punktualną to raczej jej słaba strona. Z pozoru piękne życie dopełnia związek przesycony monotonnością - te same schematy, miejsca i brak spontaniczności zaczynają ciążyć na młodej kobiecie. Wtedy pojawia się on, wkracza pewnym krokiem i wcale nie zamierza zniknąć. Nico wydaje się być perfekcjonistą - idealny uśmiech, ruch a do tego nie odrywa  oczu od Ellie. Między tą dwóją przeskakują iskry namiętności, których nie da się ukryć. Czy stabilność jaką potrzebuje Ellie można połączyć z życiem prowadzonym przez Nico? Co zgotował dla nich los? Zachęcam do lektury.

"Ten moment wraca i prześladuje cię, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Po prostu kiedy myślisz, że w końcu odnalazłeś drogę, aby zakopać to wszystko gdzieś w głębi serca, wychodzi do brzydkiej głowy i jesteś w punkcie wyjścia. Z powrotem w bólu. Żalu. Poczuciu winy. A uzdrowienie musi się zacząć od początku. "

Do tej pory nie miałam przyjemności zapoznania się z twórczością VI Keeland, o której dotychczas nawet nie słyszałam. Aspektem decydującym o tym, że zapoznałam się z książką stała się propozycja od wydawnictwa Kobiecego oraz okładka, która jest po prostu cudowna. Po dogłębnym obejrzeniu jej  domniemać można, że główny bohater jako mężczyzna o ponętnych rozmiarach skrywa w sobie duszę romantyka.

W poszukiwaniu informacji na temat książki znalazłam wiele negatywnych opinii. Wiele osób stwierdza, że książka to kolejne "słabe poczytadło" na jeden wieczór. Osobiście od książki nie oczekiwałam wiele i to zdaje się być błędem. Mamy tu do czynienia z trudną miłością przepełnioną wyrzeczeniami i elektryzującym napięciem. Ta dwójka pokazuję siłę miłości i trudności z jakimi wiele par zmagać musi się w życiu codziennym. 


"Ale tak naprawdę bycie idealnym jest przereklamowane. Jestem tylko bohaterką w swoim życiu, przechodząc od rozdziału do rozdziału w książce, którą napisała jakaś niewidzialna osoba, podczas gdy to ja powinnam być autorką swojej historii."  

Książka napisana została przyjemnym językiem, przystępnym dla każdego. Fabuła rozwija się dość dynamicznie, nie zostały w niej zawarte wątki poboczne. Bohaterowie zostali wykreowani dość odmiennie co sprawia, że mamy do czynienia z całkiem innymi osobowościami, co nie nadaje książce nudnawego wybrzmienia.

Powieść nie zalicza się do typowego romansu a sama zawarta w niej historia do gorącego erotyka mimo, że obok Nico nie przejdziecie bez wypieków na twarzy. Ogrom trudności jakie przejść musi ta para zalicza się razem do poradnika dla par chcących uratować swój związek. Autorka nie ucieka się do przyjętych schematów, widać dopracowany koncept i pomysł, który został w dobry sposób zrealizowany.

Z całego serca mogę polecić "Walka". Sam tytuł kojarzyć można z pracą jaką wykonuje Nico, jednak po zagłębieniu w książkę sami zobaczycie, że to wcale nie tak! Nie pozostaje mi nic innego jak wyczekiwać na kolejne mam nadzieję tak samo emocjonujące części!

Autor: VI Keeland
Tytuł: "Walka"
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Wydawnictwo: Kobiece 
Data wydania: 27 marca 2017 rok
Kategoria: Literatura obyczajowa, romans
Moja ocena: 9/10

Za książkę serdecznie dziękuję:



1 komentarz:

  1. Książka na mnie czeka na półce i wkrótce muszę się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń