Refleksyjny początek



Przywitania bywają trudne zwłaszcza dla autora, który musi odpowiednio dobrać wszelakie słowa. Owe muszą wypływać wprost z jego serca niczym potok z szczytu gór na samo ich dno. Każdy detal dopięty na sam guzik powinien kusić i reprezentować się wprost nie nagannie.
 Pokazywać swe piękno i nie małą urodę, jednak czym jest to wszystko bez ujmującego wnętrza? Przysłowiowe "Nie oceniaj książki po okładce" staje się tu doskonałą metaforą  dzisiejszego wpisu. Książka - to ona staję się główną bohaterką tego zamieszania. Piękna, ujmująca często idealnie komponująca się z wnętrzem półki, na której się znajduję. I ta druga - jej sąsiadka spod piątej szuflady. Szara, pozaginana w starej oprawce? Człowiek niczym wzrokowiec z natury zdobywca wchodząc do księgarni kieruję się instynktem bez zastanowienia sięgając po ta pierwszą. Dlaczego? Nie zawsze to co zewnątrz piękne okazuje się wartościowe w środku. 



24 komentarze:

  1. zgadzam się w 100% chyba nawet ja jestem tą drugą książką, dopiero po rozmowie zmieniają zdanie :) obserwuję będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że dojrzale się wypowiadasz, co jest wielkim plusem dla blogera! ;D Super design. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czasami 'oceniam książkę po okładce'.
    Żeby lepiej coś poznać, trzeba spędzić z tym/nad tym więcej czasu :)
    Super wpis!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj zwracam uwagą na okładkę, ale staram kierować się opisem :D
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdanie jest bardzo życiowe i spodobało mi się najbardziej. Powodzenia w rozwijaniu bloga:)
    www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Początki bywają trudne, ale dasz rade , życzę powodzenia! Świetny design

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych czasach, w sztuce widocznie kontrastuje przerost treści nad formą. Wiersze białe - idealny przykład upadku sztuki.
    meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/hipokryzja-gimnazjow-i-starcow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgodze się z Twoimi słowami, nie zawsze to jacy są ludzie na zewnątrz zgadza się z tym co jest w środku. Blog mi się podoba,czekam na więcej👌 obserwuje.

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodze się z Twoimi słowami, nie zawsze to jacy są ludzie na zewnątrz zgadza się z tym co jest w środku. Blog mi się podoba,czekam na więcej👌 obserwuje.

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ciekawy styl pisania ;) Wstęp mnie zaintrygował, mam nadzieję, że dalej będzie równie dobrze ;) Nie zawiedź mnie!
    Pozdrawiam,
    www.daenelis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. witamy witamy
    dobry taki poczatek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny blog jak i słowa na nim pisane. Obserwuję i czekam a kolejne posty ;). Pozdrawiam BlackLine <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :D
    Świetny początek! :)
    Muszę się przyznać, że często zdarza mi się odeniać książki po okładce.

    OdpowiedzUsuń
  15. TRo prawda. Wiekszośc osób patrząc na okładke, myśli już, że ksiązka będzie super, a jakaś stara już nie.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie piszesz
    Wiele osób ocenia książkę po okładce, ale czasem to ma też swoje plusy ;)
    Będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny blog, świetnie piszesz.
    Z przyjemnością się Ciebie czyta.
    Będę zaglądać tu zdecydowanie częściej.

    thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście Ty nie masz problemu z początkiem, bo poszło Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny blog ;*
    super piszesz :)
    pozdrawiam :*
    karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny początek! Już mi się tutaj podoba!
    Pozdrawiam ciepło,
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobało mi się jak piszesz na twoim blogu !
    Super wygląda !
    Zapraszam .
    Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobało mi się jak piszesz na twoim blogu !
    Super wygląda !
    Zapraszam .
    Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak z ludźmi - nie ocenia się nikogo po tym, jak wygląda, ale po tym, co niesie wewnątrz siebie. :)

    http://stworzonabyzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeden z najpiękniejszych wstępów, jakie znalazłam u blogerów ;) Zgadzam się z Twoimi słowami w pełni. Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń