#44 Ewa Zdunek "Z pamiętnika zajętej wróżki"

"Z pamiętnika zajętej wróżki" to kontynuacja książki "Z pamiętnika samotnej wróżki". Jak wskazuje sam tytuł powieść napisana została w formie pamiętnika, gdzie poznajemy wydarzenia z życia trzydziestoletniej Emilii. Po wielu trudach jakie musiała przejść w swoim życiu nagle wszystko zaczyna się układać, kariera telewizyjna, dobre stosunki z ojcem oraz poczucie stabilności jakie zapewnia jej nowy partner. Kobieta wprowadza wiele zmian zarówno wewnętrznych poprzez ubiór, zmianę koloru włosów po wystrój mieszkania. Niestety, nic nie trwa wiecznie a to, co na pozór jest dobre okaże się mieć złe strony! 


Przez całą książkę przewija się motyw ezoteryczny, tarot to dla wielu strata zarówno pieniędzy jak i czasu dla innych przepowiednia, która może ocalić ich życie. Wielu uważa, że ezoteryka to stan ducha, by ją odkryć należy spojrzeć w głąb umysłu, w pełni poddać się temu w co wierzymy. Nasza bohaterka mimo pomocy jaką udziela wielu osobą sama boi się stawiać sobie karty, gdyż obawia się, że może zobaczyć w nich coś, co negatywnie wpłynie na jej dotychczasowe życie. 

Bohaterka jest osobą wytrwałą, zawziętą pełną pozytywnej energii. Przez większość książki bawiłam się dobrze, bawi, weseli. Książka pokazuje nam miłosne perypetie dwójki odmiennych osób, które na pozór do siebie nie pasują. Każdy z bohaterów skrywa w sobie tajemnicę. 

Książkę czytało się szybko i przyjemnie mimo, że należało "wejść" do umysłu głównej bohaterki. Napisana została lekkim, plastycznym językiem, a samo przeczytanie zajęło mi niewiele czasu. "Z pamiętnika zajętej wróżki" nie należy do literatury położonej na wysokiej półce mimo to przyjemnie było poznać losy wróżki. 

Polecam każdemu, kto poszukuje serii na długi wieczór z lekkim humorem i miłosnymi perypetiami w tle. 

Autor: Ewa Zdunek
Tytuł: "Z pamiętnika zajętej wróżki"
Wydawnictwo: Edipresse książki
Data wydania: 2017 rok
Moja opinia : 6/10 

Za książkę serdecznie dziękuję autorce Ewie Zdunek. 


4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że może to być ciekawa pozycja... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie ;) Zostawiam obie książki na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez pewien czas ta okładka przewijała mi się dosłownie wszędzie... Z ciekawości sprawdziłam opis i przekonałam się, że nie jest to pozycja dla mnie. Nie lubię historii, w których na pierwszy plan wysuwa się wątek miłosny.
    Pozdrawiam Pabottyro_books

    OdpowiedzUsuń